Az,benim daha geçenlerde okuyup daha okuduğum ilk anda beğenip beğenmediğimden şüpheye düştüğüm bir kitap.Neden diye sorarsanız kitabı 2 günde bitirdim.Oldukça sürekleyici ve kolay okunan bir kitap.Hikâyeler etkileyici.Ve kitabın sonu benim en beğendiğim tarzda sonlardan.Fakat kitapta o kadar çok tesadüf var ki belli bir yerden sonra çok zorlama gelmeye başlıyor.Kitapta Güneydoğudan tam bir cehennem gibi bahsetmiş.Kürtler yalnızca yobaz,gaddar,cahil ve vahşilermiş gibi anlatılmış.Hele şu din ile ilgili bölümler beni o kadar yordu ki anlatamam.18+ kısımlar çok fazla ve çok ayrıntılı,şiddet ögeleri çok fazla.O yüzden okumadan önce iki kere düşünün derim.