10/10
·1056 syf.··
Beğendi
·
2019 30. kitabı
Ben intikam hikayelerini okumayı da izlemeyi de çok seviyorum.Okurken bazen "yeter ama artık!" dediğim de oluyor."Az bile yaptın!" dediğim de.Bu kitapta ikisini de demedim.Çok keyifle ve içimin yağlarını eriterek okudum.Kitabı okuyun,okutun.Ayrıca şöyle bir önerim var bu kitabın filmini de izlemek isterseniz okumadan önce izleyin.
Monte Cristo KontuAlexandre Dumas · İthaki Yayınları · 201037,3bin okunma
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.