Hannibal Lecter serisinin normalde 4.’üncü kitabı olarak geçse de aslında serinin ilk kitabı bence, çünkü adından da belli olduğu gibi Hannibal Doğuyor. Hannibal’ın çocukluğu, gençliği her şeyin başı bu kitapla başlıyor. Seriye yeni başlayacak olanlar bu kitap ile başlayın. Biraz ağır ilerlese de merakla okudum. Bazı yerlerde “oh olsun” dedim yaptıklarına. Devamını çok merak ediyorum.