Puan vermedi·576 syf.··Beğendi
· Bir Dan Brown klasiği tabii ki bu kadar olur. Belki ömrümde okuduğum en güzel kitaptı bu ve ilk defa nereye gideceklerini tahmin edebilmiştim. Gerçekten Lobert Langdon'un başına gelen olaylar çok acı vericiydi özellikle veda anında. Yine de kitap hakkında fazla ipucu vermeyeyim.
Keyifli okumalar!!!!