Puan vermedi·511 syf.··Beğendi
· Kitap yine muhteşemdi ama Lobert Langdon olmayınca sanki biraz eksik kalmış. Yine de Dan Brown hikeyeyi bu sefer gerçekten bambaşka bir boyuta taşıyıp. Kutuplardaki göktaşını düşünmüş. İnanılnayacak derecede çok sürükleyici bir kitap. Ben okudum, çok beğendim. Umarım siz de beğenirsiniz...