·56 syf.····Okunma: 28 Ocak 2019 01:38 Yine mükemmel bir Zweig eseri. Gerçekten çok çok çok güzeldi fakat sonu beni hüsrana uğrattı. Hiç böyle bitmesini beklememiştim. Daha doğrusu kitabın devami gelmeliydi bence. Bir şeyler yarim kaldı. Aklımda soru işaretleri ile bitirdim kitabı.
Ama gercekten konuya hakimlik, karakterler, yerler o kadar güzel betimlenmiş ve ifade edilmişti ki hayranligim daha da arttı yazara.