Kitabı bitirmem 2 gün bile sürmedi. Hikaye o kadar çok kendine çekti ki beni hemen bitirmekle sindirerek okumak arasında kaldım. Tabi merak üstün geldi ve kısa zamanda bitti. Yaşadıkları aşk, yolculuk, birbirlerine bağlanmaları çok iyi anlatılmış. Kitabın sonlarında neredeyse hıçkırarak ağladım... Bitirdiğimde müthiş bir kitaptı diyebildim.