10/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2015 57. kitabı
Kitabı bitirmem 2 gün bile sürmedi. Hikaye o kadar çok kendine çekti ki beni hemen bitirmekle sindirerek okumak arasında kaldım. Tabi merak üstün geldi ve kısa zamanda bitti. Yaşadıkları aşk, yolculuk, birbirlerine bağlanmaları çok iyi anlatılmış. Kitabın sonlarında neredeyse hıçkırarak ağladım... Bitirdiğimde müthiş bir kitaptı diyebildim.
Edebiyat
Hiçliğin KıyısındaJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20141,291 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.