Puan vermedi·164 syf.··
Beğendi
·
2019 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2019 00:16
Mükemmeldi böyle bitmemeliydi. Kendimi yaralı hissediyorum. Sırf popülaritesi yüzünden, bu kitap için herkesin elinde gördüğüm için kusma isteği hissediyordum. Okuduktan sonra neden daha önce okumadım diyerek çok üzüldüm. Biraz Çalıkuşu'na benzettim bilmiyorum ama kıyaslarsam çok daha güzeldi. Eğer Atatürk ömrü yetip de okuyabilseydi başucu kitabı bu olurdu kesinlikle. On puanlık muhteşem bir kitap.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben beğenemedim malesef.. Sabahattin Ali yi seviyorum. Kuyucaklı Yusuf kat be kat güzel bana göre.Kitaplarında kaderi var denir ya sanırım öyle bişey bu