·106 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2019 02:59 Güzel olmaz mıydı şimdi Şapkacı ve Mart Tavşanı ile birlikte, Zaman'ın sonsuza (ya da en azından öfkesi geçinceye) kadar hapsettiği bir 5 çayı sofrasında delice keyif yapmak(!?).. :)
Ben bu iki çılgının 5 çayı muhabbetine bayıldım. Ara sıra izinsiz otursam masalarına bir şey demezler herhalde.. değil mi(!?).. ;)