Tanıdığım herkes “mutlaka okumalısın, hiç bekletme, asla pişman olmayacaksın...” dedi. Dedim o kadar insanın bir bildiği olmalı. Çok haklılarmış. Kelimelerle anlatamam bana hissettirdiklerini. Alıp okumanız lazım. Yorum olarak sadece “Çok güzel bir aşk öyküsüydü” diyemem, Allah taş eder.
II. Dünya Savaşı zamanları, dram, işkence, katliam, aşk, yaşanamayan hayatlar... Ne ararsan var içinde. Okuyun, hatta ve hatta zor kullanarak okumamış olan herkese okutturun.
O değil de şimdi hangi kitabı okusam Serenad’a ihanet etmiş gibi hissedicem kendimi. ️ Mutsuzum. Net!