·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2019 22:58 Kötü ve çirkin yönlerimizi su yüzeyine çıkartan ve hatta tiksindirecek kadar -elinizden kitabı atmanıza neden olabilir- insana dair bolca soru barındıran bir kitap. Kitapta beğendiğim noktala, karakterlerine ait iç seslerde insanın çelişkilerini de göstermesi ve bunun yanında dehşete düşürücü bir anlatım atmosferinin olmasıdır.