Yeni edinmeye başladığım okuma alışkanlığımı hat safhaya çıkaran bir kitaptır.
Kısaca fikirlerimden bahsetmek gerekirse:
Kadının yaptığı psikopatlıkları kendime biraz yakın gördüğümden kitap ilerledikçe daha çok bağlandım.
Her zamanki gibi Stefan Zweig kendi anlatımını mükemmel bir şekilde konuşturmuş.
!Kitabı okuyun Okutturun!