9/10
·436 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2019 12:41
Kısaca şunu söylemek istiyorum; bir Çukurovalı olarak böyle bir kitabı okumuş olmaktan cok mutluyum,ayrıca bu kadar güzel bir eser yazdığı için rahmetli Yaşar Kemal'e sonsuz teşekkür ler...Kitabı okurken resmen bizim dağlarda, bizim tarlalarda,bizim ormanlarda gezdim,bizim insanlarımızla konuştum, bizim havamızı soludum, bizim suyumuzdan içtim, buram buram Çukurova'yı ve torosları yaşadım...Ruhun şâd olsun Yaşar Kemal.
İnce Memed 1Yaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202374,4bin okunma
··
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.