Atatürk'ün en sevdiği kitap olmasını anliyorum ve katılıyorum. Sen çok yaşa Çalıkuşu!
Aşkların belki de en zor ve meşakatli olanını yaşamışlar. Sevmelerin en özeli en güzeli. Bu yüzden dillere destan kalmış bu eser geçmişten bugüne. Okumaya geç kaldığım için epeyce üzüldüğüm bir kitap lafin kısası. Okuyunuz efediim...