Açıkçası Emika'yı çok sevemedim yani ne bileyim Hideo ilk başta daha çok göze çarpıyor ve seviliyor. Fakat amacını öğrendikten sonra emika ve sıfır şipledim. Henüz kitabı okumamış olanlar var. Sıfır kim söylemeyeceğim. İçinizdeki hevesin nasıl kaçtığını biliyorum. Aslında Hideo oyunu tek bir amaç için kurmuş,ve amacına ulaşmak için de bütün dünyayı ele geçiriyor. Bu çok spoiler oldu
Şu anda wildcard okuyorum. Tek kelimeyle wildcard'ı daha çok sevdim 104'üncü sayfadayım ve sıfır ve em şipliyorum. Acilen alıp okumanız gereken serilerden