Nasıl başlasam bilmiyorum. Jio’nun 4 kitabını daha okudum onların tadları damakta fazla kalıyordu. Fakat bu kitabı öyle olmadı. Kitabın konusu,kurgusu,akışı güzeldi fakat kitap bittikten sonra bir buruk, bir mutlu ne biliyim bir duygu yüklemesesi olmadı. Bitti mi? bitti gibi bişey oldu.. iki ayrı tarihteki olayları anlatıyor. Paris’e Nazilerin saldırı döneminin konusu etkileyiciydi daha sonra ise tüm esrarengiz kurgu bir araya toplamıyor. Kötü asla demiyorum fakat diğer kitaplarının yanında çerez gibi kalmış.. Okunabilir mi kesinlikle okunur.