·404 syf.····Okunma: 03 Şubat 2019 21:39 Savaşları hep erkeklerin dilinden dinlemişizdir bu zamana kadar ama bu sefer kadınlardan dinliyor okuyoruz. Yaşanılan büyük kayıplar , kan , acı , yaralılar, ölümler... Peki ya savaş sırasında yaşanılan duygular onları anlayabilir miyiz sadece okuyarak. Çok zor. Yıllarca susturulmuş savaşçı kadınlar artık içlerini dökmüş ve yaşanılan savaş günlerini korkmadan anlatabilmişler. Okudum gözlerim dolu dolu okudum. Keşke böyle bir savaş hiç olmasaymışta insanlar bunları yaşamayıp biz de hiç okumamış olsaydık.