Birçok kişi kitabın ne kadar özel olduğuna yeterince değinmiş. Üstüne söylenecek çok fazla söz bırakmamışlar. İyi yorumların hepsine fazla fazla katılıyorum. İncelemeye yazma sebebim bu kitabın veya “Beyaz Zambaklar Ülkesinde” kitaplarının okullarımızdaki müfredatta zorunlu olarak yer almaması gerçekten acınası bir durum. Bedavaya dağıtılan ders kitaplarının içi boş ve gereksiz bilgi yığınları olduğunun hepimiz farkındayız. Bu ülkenin siyasetçisi de mühendisi de aynı sıralardan çıkıyor. Hiç şüphesiz geleceğinin hayallerini bu sıralarda kuruyor. Neden böylesi eserlerle onların geleceğini aydınlatmayız ki, bu eseri okumayan kalmamasını temenni ediyorum.