Yazarın ve eserin fazla adını duyuşumdan dolayı kitabı almaya karar verdim. Açık bir şekilde overrated bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Fazlaca beğenilmesine şaşırdım. Sayfa sayısı az olmasa belki de yarı da bırakabilirdim. Çok merak ediyorsanız okuyun, ama okumasanız çok da bir şey kaybetmezsiniz.