Puan vermedi·344 syf.····Okunma: 05 Şubat 2019 00:04 Yazar bu kitabında toplumsal ve bireysel ahlakın aslında dış etkenlere ne kadar çok bağlı olduğunu ve çevreye göre değişkenlik gösterdiğini anlatmış. Aslında toplumdaki bürokratik başta olmak üzere tüm işlemlerde ki usulsüzlükleri görmezden gelip bunları kendimize göre kullanıyoruz. Daha sonra bizim de suçumuz ortaya çıkması diye gözümüz kapalı herkesi satabiliyoruz. Kitapta aile hayatına dair de çok güzel anlatımlar var. Anne baba çocuk ilişkisinden ziyade benim en çok hoşuma giden kısım karı-koca ilişkileri oldu. O kadar güzel sıcak ve samimi anlatılmıştı ki. Kimi yerlerde ki hitap tarzları gerçekten çok komikti. İnsanın yüzünde tebessüm oluşturuyordu. Bütün zorluklara karşı hayata dair umutları hep tazeydi. Sıcak bir aile ortamından yayılan daha sonra koca bir mahalleyi hatta ülkeyi kapsayan sorunlar silsilesi anlatılmış. Yazarın dili çok sıcak çok samimi. Zaten belli başlı karakterler etrafında döndüğü için olay okurken çok zorlanmıyorsunuz. İnce eleştiriler bakımından oldukça zengindi. Kitap bittikten sonra sizde bazı şeyleri sorgulama başlıyorsunuz. Çok güzel aydınlanıyor insan okudukça. Yazarın zaten kalemi kesinlikle bir efsane. Bence herkes okumalı. Herkese hitap eden komik ince eleştirel ve nükteli bir yazımı var. En güzel kısmı da bana kalırsa bu.