Yani öyle pek de ahım şahım bir kitap değil. Zaten mevcut durumun, bireyleri toplumsal öğrenilmiş reflekslere zorladığının farkında olan birisi; bu kitapta yazılanları görebilir durumdadır. Dolayısıyla kitap çok hafif kalmıştır. Fakat bu tarz bir durumun farkında olmadan, çoğunluğa uyarak daha fazla kazanmak ve daha fazla "şey" sahibi olmak isteyen kişiler için okunması gereken bir kitaptır. Balyoz etkisi yapmasa da en azından düşünmelerini sağlayacaktır.