Roman tamamen günümüz Türkiyesinin gerçeklerini vurguluyor. Ötekileştirmeden bunalan insanların çareyi yurt dışında aramasını ancak kaderin yurt dışında da yurt içinde de önüne geçilemediğini gördüğümüz roman; bir Ayşe Kulin klasiği olarak çok sürükleyici ve akıcı. Meğerse katil postacıymış tarzı
polisiye roman kokusu da aldığım kitapta polisiyeden çok kirabın sonunda verilen mesaj bende çok etkili oldu. Sizinle aynı düşüncede bir yazarın daha olduğunu bilmek güzel. Teşekkürler Ayşe Kulin...