Okurken içimin çokca daraldığı bir kitap oldu. Zweig'in Mecburiyet eserinde okuyucuya aksettirdiği o çaresizliği bu eserde de derince hissedebiliyorsunuz. Sadece çöküşü konu aldığı için okurken pek zevk alamadım ama yine de derin duyguları yaşayabileceğiniz klasik bir Zweig kitabıydı.