Aklınızın ucundan geçmeyecek olanı, en kolay yönden sunuyor önünüze. Gözünüzde canlandırıyor her şeyi. Kitabın içinde ama uzaktan izler gibi okuyorsunuz. Bütün karakterleri görüyorsunuz. Ben de buradayım diyor hepsi! Hikayesi zaten alıp götürüyor sizi, biraz okuyup bıraktıktan sonra “ya acaba sonra ne olacaktı” dedirtip aklınızda kalmayı başarıyor. Ta ki kitabı bitirene kadar böyle devam ediyor. Ha bi de sonunda “keşke bitmeseydi” dedirtiyor.!