5/10
·652 syf.··
2019 16. kitabı
Yazara bu sefer ‘maalesef olmamış’ diyorum. Sanki gereksiz uzatılmış gibi geldi bana. Edward ve Julia yani Köle’nin ilk kitabı çok güzeldi, ama bunu beğenmedim. Anlamsız karşılıklı konuşmalar, gereksiz uzatmalar, kendini tekrar eden cümleler... Yazarın neredeyse tüm kitaplarını okuyup beğenmeme rağmen, bunu başkası yazmış gibi yabancıladım. Evet hikayenin sonunu merak ettim doğru, ama zorla ilerledim sona doğru. Zaten bir son da yok devamı çıkacak sanırım. Oysa ki Köle 2’yi deli gibi bekliyordum. Büyük hayal kırıklığı yaşadım. Kısacası Köle kitabını sevdiyseniz bırakın o güzellikle kalsın hafızanızda. Hiç mi bir yerini sevmedim, tabi ki sevdim, ama Köle’nin yanından bile geçemez. Hele Köle 3’te bildiğiniz bu kitabın tekrarını yaşayacaksınız eminim.
KöleIşıl Parlakyıldız (Işılca) · İndigo Kitap · 2017712 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.