·152 syf.····Okunma: 10 Şubat 2019 16:24 George Orwell'ın okuduğum ilk kitabı.Bir çırpıda okunan bir kitap diyebilirim.Hayvanlardan oluşan kahramanlarıyla ilgi çekerek akıcı anlatımı, masalsı yazımı ve derin mesajlarıyla politik taşlama türünde bir başyapıt.Kitap içindeki derin mesajlar anlaşıldığı zaman daha güzel ve anlamlı bir bütün haline geliyor.