Orta hallice bir historicaldı. Neredeyse hiç olay yoktu. Tüm kitap yaklaşık bir ay içinde evin içinde geçti. Yorumlarda dominic için hakkını veren bir çapkın deniyordu ama bana genel çapkın erkekler gibi geldi. Çok daha kötü bir karakter beklemiştim. Hiç bir kötülük görmedim. Tavsiye edeceğim romancelar arasında olmadı.