“Yoksulluk korkusuyla ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü.”
İnsanın arayıştayken ne yaptığını bilmez hale geliyor malesef. Tünel görüşü dediğimiz halde tıkanıp kalıyor. Etrafına, çevresine dikkat edemeyecek kadar düşüyor. Sonu hep hüsran.