·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2019 23:36 Hakikaten zor kitaptı diyebilirim. Kitabı okurken dahi emek sarf etmeniz gerekiyor. Tam olarak idrak edebilmek için ikinciye okumak gerek diye düşünüyorum.Kitap, dışardan baktığımız da pek sık karşılaşabileceğimiz normal bir tiplemenin ızdıraplı ruhunun detaylarına iniyor.Bu tiplemeyle hayata tutunamamış, hikayesi yarım kalmış, önemsenmemiş hayatlara ışık vuruyor Oğuz Atay. Bir yandan da burjuva kesimini yer yer eleştiriyor.Bütün bu tahlillerde burjuva hayatı yaşayan sonrasındaysa tutunamayan safına geçen Turgut Özben'in de çabasını yok sayamayız tabi.