Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 14 Şubat 2019 10:54 Cengiz Aytmatov bu kitabı yazmak yerine kalbimi çıkarıp rondodan geçirse inanın daha az acıtırdı.
Dram üstadı Stefan Zweig okusa, "ben daha trajik bir şey yazamam" deyip kalemi bırakırdı.
Tayyip çocukluğunda okusa ağacı kuşu sever; yaylaları, parkları betona döndürmezdi.. Öyle bir dram, öyle bir kitap...
Oy dağlar, oy oy...