Puan vermedi·381 syf.····Okunma: 13 Şubat 2019 02:22 Okuyup bitirmem her ne kadar uzun sürsede bitirmek istemem de bir o kadar uzun ve zorlu oldu. Belki de kitapların en güzel özelliğini bu kitapta da buldum. Herkesin bir hayatı vardır ama kitap okuyan insanın birden çok hayatı, birden çok yaşantısı, anısı ve aşkı vardır. Sanırım bundan sonraki süreçte “Ne Winston ne de Julia benim hafızamdan silinmeyecek.” Birden çok hayatınızın olması dileğiyle..