Yabancı ismi bile bir kitap derinliğin de belki de daha fazlası. Kitabı ilk elime aldığım zaman sanırım kendi içine karşı olan yabancılığı anlatacak sandım. Topluma olan yabancılığını anlatmış. Ama öyle bir anlatış ki, hem kendini hem toplum içindeki yerini rolünü açıklamış. Öyle bir toplum ki; sizin iyiliğinizi sizden daha iyi bildiğini düşünen toplum. Kimsenin hiç farkında olmadan okuyup geçtiği cümle beni derinden etkilemiştir. İdam mahkumu olan kendisini ısrarla savunmak isteyen ve hatta onun iyiliği için olduğunu söyleyen avukata şöyle söyler. " bırakın kendimi ben savunayım. Benim için iyi olan şeyi benden daha iyi kim bilebilir?"