·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2019 20:16 Zeynep Sahra'dan okuduğum ilk roman olur kendileri. Kitap umduğumdan da çok güzeldi. Gayet akıcı bir dille yazılmış. Çıkmaz sokağı biraz klişe gelse de kitaptaki karakterler beni kendine bağladı diyebilirim. Soluksuz okudum ve serinin diğer kitabını da mutlaka okuyun derim :)