uzun zamandır beni bu şekilde etkileyen bir solukta biten kitap olmamıştı..okurken filmi yapılsa güzel olur diyerek okudum..ama zaten yapılmış kitabı bitirince öğrendim en kısa zamanda izlerim sanirim. görmenin nasıl bir nimet olduğunu okurken bir kez daha anladim. güzel ve farklı bir hayal gücü var kitapta okumak isteyenler e şiddetle tavsiye ederim..