Çok büyük aşkmış da kendini feda etmekmiş de kara sevdaymış da.. Kitapta sevdiğim tek şey yazarın kalemi ve cümlelerin ahengi. Kadın ise tüm ömrünü boşuna harcamış, acınacak birisi bence. Gereksiz duygusallıklar hayatını mahvetmiş. Hiç benlik bir eser değildi.