·496 syf.····Okunma: 21 Şubat 2019 00:26 Kitap ilk kitabın gölgesinde kalıyor. Sonlarına doğru okuyucuyu içine çekmeyi başarıyor ancak genel anlamda vasat üstü devam ediyor. Kendi içinde kıyaslanırsa kötü değil ancak ilk kitap ile alakası yok. Gerilim ve korku faktörleri eksik, ancak seri için okunmalı.