Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 21 Şubat 2019 22:17 Stefandan tek solukta okunacak bir eser daha fakat bu sefer itiraf etmeliyim ki acaba ne olacak diye diye sona yaklaşırken hiç tahmin etmediğim bir şekilde kitap bitti..
İnsanoğluyuz bazen bir tutkuyla, merakla, sonuçlarını düşünmeden bir maceraya atarız kendimizi. Bize mantıklı gelen aşkla sürdürdüğümüz bu macera bir anda nasıl anlamsızlaşır bunun en güzel örneği bu eser oldu. Bir yanda kendini , hislerini, hayatını, ailesini yeniden anlamlandırmaya çalışan bir kadın diğer yandan eşini nazikçe kaybetmemeye uğraşan bir koca.. Korku tüm bu duyguları tekrar hissetmeye bir araç oldu.. Peki sizin korkunuz nedir ?