Yazarı ilk kez okuyorum. Geç kalmışım. Oldukça akıcı, merak uyandıran, olayları fazla uzatmadan çözüp yeni sorunlara geçen hızlı bir kitaptı. Serinin ikinci kitabıymış. Vakit bulduğumda ilkini de okuyacağım. Maeve'in polis halini sevdim ama ilişkideki özgüvensizlikleri sıktı. kendinden emin karakterleri daha çok seviyorum. Hoş bir polisiye. Türü sevenlere tavsiye ederim.