·424 syf.····Okunma: 22 Şubat 2019 13:35 Sanırım buraya bu kitap için katıldım.. Yani en azından şu an böyle hissediyorum.. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Bunu söylemeye çekiniyorum çünkü çok geç kalmışım,üzgünüm..
Hiç araştırmadım bu yazar kimdir nedir diye. Tesadüfen arkadaşımdan alıp okuyuverdim kitabını. Dili farklı, anlatımı akıcı geldi. Mizah anlayışı ve onu keyifli bir düzeyde tutan sözcük seçimleri de gayet isabetli göründü gözüme. Çeşitli yazar ve kitaplardan sıkça alıntı yapması da kitaba farklı bir renk katmış. Kitapta yer alan kahramanların isimleri çok farklı. Her biri bir olayın içinde yer alıyor fakat tüm olaylar bir noktada kesişiyor. Bu güzel rüyanın yıllarca devam etmesini isterdim.. Alın okuyun , okutun ve lütfen geç kalmayın olur mu ?
Korkup kaçan adamın el kitabındaki ilk cümle;
1- "korkma ben varım" demekle baslar bütün her şey.