Yazarın bu kitapla birlikte üç kitabını okudum ama diğerlerini okumaktan vazgeçtim. Çünkü artık çok sıkıcı oldu hepsi aynı mevzu. Yıılar önce kaybolmuş biri,günümüzde onu araştıran birinin sonda onunla bağlantısı,eşlerine ihanet, yeni birini bulmak,onun da yıllar öncesiyle bir bağlantısı olması ve s. ve s. hep aynı hikaye,bi de diger hikayedekilerin bir diğerinde de bulunması iyice baydı. Keşke ilk okuduğum Bögürtlen kışında dursaydım en azından hafızamda farklı kalırdı şimdi hepsi aynı!