Her zamanki şeker, fazla dram, acı barındırmayan, karakterlerin eğlenceli, zeki kişiler olduğu klasik Julia kitaplarından birisiydi. Kızımız da çok sevimliydi ama Marcus genel erkek karakterlerinden farklı halleriyle de ayrı bir hoştu. Ama özellikle kızın ailesi nedeniyle çok fazla boş konuşma var ve açıkçası o kısımlardan çok sıkılıp atlayarak okudum. Üç saatte bitirebileceğiniz köpük gibi eğlenceli bir hikaye.