Puan vermedi·410 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2019 17:13 Tez çalışmamdan beri Orhan Kemal okumayı seviyorum. Onun kalemi hem korkusuzdur hem de gerçekçi. Zaten Adana denince akla gelen bir kaç isimden biri. İçerik bazı okuyuculara “sapıkça” gelse de ilişkilerin boyutunu cesurca anlatıyor. Edebiyatçı da bunu yapmamalı mı zaten?