·1008 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2019 21:16 Evet kitap çok duygusal ve güzel yazılmış. Dickens yine kalemini konuşturmuş ama yine de biraz realist yaklaşmak gerekirse gerçek hayat çok da bu şekilde bitmiyor.
Kaçıncı yüzyıldayız herşeyimiz var ama hala çocukların acı çekmeden büyümelerini başaramıyoruz. Bu yüzden ilkel çağlardan çok da farklı olduğumuzu düşünmüyorum ve utanıyorum böyle bir dünyada yaşamaktan...