·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2019 13:49 Kitabı okumayan varsa büyük bir kaybı vardır. Kitabı gördüğünüz an alıp okuyun. Kitap sizi asla sıkmıyor, çok akıcı bir şekilde hemen okuyabiliyorsunuz. Reşat Nuri Güntekin'in yazımı mükemmel.
Ben kitabın son bölümlerinde gözyaşlarımı tutamadım.