Puan vermedi·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2019 23:39 Kitabı 8-9 yaşlarındaki Scout'un gözünden okuyoruz, küçük bir çocuğun gözünden o zamanların Amerika'sına dahil oluyoruz. Kitapta ırkçılık, sınıf ayrımı ve insanlar çok güzel işlenmiş. Kitapta neredeyse her çeşit insana rastlamak mümkün ve bunları henüz önyargı sahibi olmayan küçük bir çocuğun gözünden okumaksa her şeyi daha gerçekçi kılıyor.