7/10
·94 syf.··
Beğendi
·
2019 17. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2019 07:57
İlk öyküden sonra okuru ya heyecanlandırırsınız yahut okur biraz daha şans vermek için isteksiz okumaya devam eder. "Kör Dövüşü"'nde ilk öykü sonunda "peki devamı?" "öncesinde ne olmuş?" diye yazara sorasım geldi. Oturdum öyküyü ben kurdum, sonrasını ben getirdim. Sonra diğer öyküler için aldı beni bir merak. Hepsi böyle. Her öykü sağa sola yukarı aşağıya geliştirilebilir halde. Bazıları bir romana dahi dönüşebilecek nitelikte bazıları bir romanın parçasıymışçasına akışkan. Çok sevdim, keşke devamı olsaydı hatta keşke biraz daha uzun olsaydı öyküler tadı damağımda kaldı. İkinci kitap hemen gelsin.
Kör DövüşüAyşen Işık · Sel Yayıncılık · 2018146 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.