Şermin Yaşar'ın o tatlı anlatımıyla bir solukta bitiveren bir ktap oldu. Bazısı esprili bazısı hüzünlü hikayeler farkına bile varamadan kitabın sonundaki o hüzünlü mektuba getiriyor insanı hızlıca. Ve bir insan ne kadar güzel sevebilir, ne çok acı çeker okuyarak iliklerine kadar hissettiriyor. Başınsağolsun Şermin Yaşar....