Kitabı gördüğümde direk ilgimi çekti ve almak istedim aldığıma da hiç pişman olmadım. O kadar akıcı bir yapısı var ki soluksuz okunabilecek tarzda üstelik okurken kendimi çoğu zaman da üzülürken buldum o küçük cemonun yaşadıkları beni derinden etkiledi zevkle okuyup bitirdiklerim arasına girdi bile