·545 syf.····Okunma: 28 Şubat 2019 10:24 Bu romanı okurken sanki her an küçük bir kızı ürkütecekmiş gibi çevirdim sayfaları. Feride'nin kendini döktüğü bu deftere zarar verecekmişim gibi. Dizisine aşık olduğum için kitabını da okumak istedim tabii ki kitabı diziden daha güzeldi. Reşat Nuri'nin daha önce okuduğum kitapları bana çok mantıksız gelmişti. Özellikle eser özetleri okurken sonlarını okuyup gülmekten katılırdım ama bu romanı gerçekten çok mantıklı ve çok güzeldi. Erimiş fondan gibi bir his bırakıyor ağızda. En bi sevdiğim!
10/10 verdiğim nadir kitaplardan oldu bu eser de. E kitap formatından okudum ama kesinlikle kütüphaneme ekleyeceğim. Çok beğendim çoook.