Puan vermedi·56 syf.··
2019 3. kitabı
Stefan Zweıg'in ilk okuduğum kitabı kendisi dün bitti. Güzel bir kitaptı bana bazı şeyler kattı tabiki ama ne yalan söyleyeyim çok da sevemedim. Pes etmek yok! Zweıg'in kitaplarını okumaya devam!
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Satranc ya da korku ile devam edebilirsin :) telafi edecektir .
Ebra'r
Gönderi Sahibi
Tavsiye için çok teşekkürler🌻